Selasa, 21 April 2015

7 PERBEZAAN BELI EMAS DULU VS SEKARANG

Bismillahirrahmanirrahim,

Assalamualaikum dan selamat datang ke Narshifa Gold E-Store, kedai emas online pilihan semua.

Kenapa mesti sertai kami di Powergold?
Best ke Powergold ni?
Takde risiko kerugian ke join Powergold?
Laku ke kalau jual emas ni?

Ni cuma sebahagian daripada soalan-soalan lazim yang kami biasa terima.

Saya sebenarnya rasa rugiiiii sangat sebab baru je kenal dengan Powergold...tak sampai 6 bulan lagi pada saat saya menulis blog ni.

Anda nak tahu kenapa?

Dulu kalau saya beli emas : * Harga beli mahal..👎 * Dapat emas sahaja..👎 * Nak jual balik kedai ambil rendah..
* dan ajak kawan beli kat tempat yang sama, saya tak dapat apa-apa bonus..👎 Sekarang baru saya tahu, di Powergold : * Beli emas lebih murah..👍 * Beli untuk diri sendiri dapat bonus..👍 * Beli untuk kawan pun dapat bonus👍 * Jual balik dapat harga tinggi👍 * Bila kawan beli dia dapat bonus..👍 * Bila kawan dapat bonus, saya pun dapat bonus..👍 * Ajak kawan jadi ahli pun bonus masuk.👍 * Nak jual runcit² pun untung..👍 Pendek kata langsung tak rugi join powergold..untung berganda² ada lah..Setiap BELIAN emas 1gram di POWERGOLD, sesiapa sahaja.. akan dapat bonus repurchase RM1-RM3, macam rebat. Contoh : Anda beli 100g Gold Bar di POWERGOLD, anda dapat RM100 rebat balik, saya pun dapat tapi stokis yg tolong key in belian anda dapat RM200 sebab dia dapat upah RM2 untuk setiap 1gram belian kita yang dia key in saja!

Mana ruginya..?


1 gram 1 bulan 1 keluarga
== Jutawan Powergold ==
**NarshifaGoldEmpire**018-9544008
http://www.jutawanpowergold.biz/narshifagold

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda berminat dengan produk serta info yang dipaparkan di Narshifa Gold E-Store hari ini? Kami sedia menerima pertanyaan serta pendapat anda. Diharap dapat menggunakan bahasa yang sopan dan boleh difahami semua ye. Terima kasih ^_^