Isnin, 15 Jun 2015

APA NAK BUAT ANDAI NEGARA KITA BANKRAP?

Perkongsian ni saya dapat daripada rakan penyimpan emas di grup goldsaver kami.

Sejak GST diperkenalkan di negara tercinta kita ni, saya memang follow berita tentang ekonomi dengan agak serius juga...tambahan lagi pasaran emas amat berkait rapat dengan situasi ekonomi negara dan global.

Terpulang kepada penerimaan anda semua ye...

Bagi saya sendiri, dalam menghadapi situasi ekonomi sekarang yang mencengkam, satu-satunya simpanan yang terjamin bagi saya adalah dalam bentuk emas.

Kenapa?

Jom baca dulu sharing rakan penyimpan emas saya ni.



"Hari ni sibuk bincang.. Ekonomi Malaysia makin teruk sebab dah dpt berita dari rakan2 yang kerja kat bank..  Sekrang semua tgh sibuk nak tumpu pada emas
Just for info....member aku manager bank cakap...sesiapa yg ada duit lebih please simpan cash sebanyak yg mungkin...sebab faktor ekonomi  Malaysia dalam masa 2 tahun ini....kalau nak melabur disarankan simpan pelaburan emas lebih selamat....sebab andaikata negara bankrup semua aset rumah mahal..kereta mahal..tanah mahal akan jatuh menjunam disebabkan faktor hutang negara dan ekonomi kita...tapi harga emas tetap sama diseluruh dunia...INI kata org besar dlm bank dan aku anggap dia pun salah sorang org yg aku anggap dia betul2 faham dalam sudut pelaburan yg betul2 selamat sekarang....terserah pada hati masing2 dan perancangan kita...."

Anda boleh teruskan mengkaji mengenai hal ini dan terus pertimbangkan...terpulang.
Takut terbeli emas tiruan/tak tulen??
Sebab tu saya ada di sini sebagai konsultan dan ejen emas anda...
Emas Powergold MEMANG DIJAMIN TULEN DAN MENEPATI MUTU EMAS PRODUKNYA.
Powergold dah menembusi majalah, akhbar, radio malah TV!

SAYA SANGGUP BAYAR 2x GANDA SEKIRANYA ANDA BELI EMAS POWERGOLD DARI SAYA KEMUDIAN MENDAPATI IANYA BUKAN TULEN.

Amacam?
Masih nak fikir lagi? ^_^

1 gram 1 bulan 1 keluarga
==Jutawan Powergold==
*** NarshifaGoldEmpire***
http://www.jutawanpowergold.biz/narshifagold
FB : Narshifa GoldEmpire

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda berminat dengan produk serta info yang dipaparkan di Narshifa Gold E-Store hari ini? Kami sedia menerima pertanyaan serta pendapat anda. Diharap dapat menggunakan bahasa yang sopan dan boleh difahami semua ye. Terima kasih ^_^