Isnin, 24 Ogos 2015

UNTUNGNYA SIMPAN EMAS!

Assalamualaikum dan gud day semua~!

Dah lama tak update blog atas masalah teknikal yang masih belum settle.
Rindu jugak nak menulis. Setiap hari duk niat nanti lunch break nak update blog.
Tapi hari-hari jugak waktu rehat tengah hari habis gitu jek bila saya reply mesej-mesej custeme dan downline saya. Hmmm hari-hari yang sangat indah, hihi.

Apa khabar semua penyimpan emas?
Dah simpan berapa GRAM?

Apa khabar semua pelabur emas?
Dah untung berapa RINGGIT?

Dan apa khabar peniaga emas(gold trader)?
Berapa GRAM dah ada, berapa RINGGIT dah buat untung?



Rasanya dah ramai yang tahu harga emas dalam pasaran Malaysia naik mendadak sejak lepas raya haritu. Masa tu pula ramai yang sedang berkira-kira nak convert duit raya anak jadi emas simpanan. Dengarnya sales syarikat sampai cecah berjuta ringgit sehari dek kerana bersemangatnya ramai orang nak buat simpanan emas. Pakat-pakat borong emas belaka. Tambahan pulak masa tu syarikat anjurkan beberapa sesi jualan pada harga lelong KHAS untuk ahli-ahli Powergold, memang kami tak lepaskan peluang tu.



Saya sendiri sempat sambar sekeping dinar dan sekeping gold bar 1g (semuanya emas 999.9) pada harga RM800 sahaja termasuk pos. Alhamdulillah syukur, rezeki tu. Sebab selang sehari atau dua hari lepas tu tetiba jek harga emas melonjak naik bila ringgit Malaysia jatuh teruk.

Sehari sebelum tu pula rezeki saya apabila ada seseorang yang "urgent" nak beli 4 keping gold bar 1g. Gold bar yang bila saya jual pada harga semasa telah menjana untung purata hampir RM10/g kerana harga sudah meningkat naik berbanding masa saya beli dan simpannya beberapa bulan lepas.

Dengan keuntungan tu kemudian tambah lagi hasil bonus networking untuk 15 hari yang saya dapat dalam Powergold tu lah saya beli sekeping 1 Dinar dan sekeping goldbar 1g lagi.

Setakat ni Alhamdulillah...tak rugi saya jadi gold saver dan gold trader, malah bertambah-tambah untung bila bernaung di bawah Powergold.biz  ^_^

Berminat nak belajar selok belok emas dan bagaimana nak jana keuntungan "mahsyukkk" macam saya?

Whatsapp Narshifagold sentiasa mengalu-alukan semua.

1 gram 1 bulan 1 keluarga
==Jutawan Powergold==
*** FB : Narshifa GoldEmpire***
http://www.jutawanpowergold.biz/narshifagold
+6 018-9544008

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda berminat dengan produk serta info yang dipaparkan di Narshifa Gold E-Store hari ini? Kami sedia menerima pertanyaan serta pendapat anda. Diharap dapat menggunakan bahasa yang sopan dan boleh difahami semua ye. Terima kasih ^_^